Saturday, January 8, 2011

Brahim Ali hunus Tamingsari mencabar DYMM Agong

Baca surat terbuka pada blog Tukar tiub. Kenyataan Ibrahim Ali, PDF Handsad Parliment-Krisis perlembagaan 1993,jilit 11,bil67,18 jan 1993. Begitu berkobar2 dia mencemuk DYMM Yang Di Pertuang Agong.Mencabarnya dengan kata2 keris Tamingsari ditanganya.Seolah2 ingin mengamuk dan ingin membunuh semua raja2 Melayu termasuk Agong.

Sekarang ni dengan balaci dan puak2 haramjadah bertempik2 membela ketuanan Melayu,dasar hipokrit,dasar munafik!!!!.

Kalau saudara2 tak yakin dengan tulisan saya baca di blog tt dan blog2 yang lain yang menyiarkan ucapan Ibrahim Ali dlm Parliment tentang Krisis Perlembagaan 1993.

Ibrahim dan puak2 yang tak berguna satu sen pun buat menyemak dan makhlok perosak negara ini patut ditumbuk dimata dan diperusuk dalam penjara selama enam tahun macam Anuar kena.

Sadai tak sedar pun pada waktu dulu Ibrahim dan puak2 laknat ni bercakap dlm Parliment macam tu sekali.Maklom sajala Ketua pada Brahim Ali ni bapak segala Malapetaka kontrol media Perdana sampai skarang.
Dia juga yang membenarkan internet beroperasi diMlesia ni.Padan Muka buka pekong didada.

Hai hairan sungguh,elok ucapan2 mereka jahanam ni di fotostat dan diedarkan pada orang2 perkasa,UMNO dan org2 ramai.Minta2la puak2 ni lingkop masa PRU ke13ni.Sadai

No comments:

Post a Comment