Tuesday, January 4, 2011

Gani Patail panggil SPRM?bukanka sebaliknya???

Nampak hebat sangatla perjelasan SPRM yang katanya Gani Patail sendiri yg mengesa satu pertemuannya dengan seluruh yg terlibat dengan SPRM.Dengar macam terlalu telus dan berkerekter mulia Gani Patail tu.Munkin dah insapla baru balik dari haji KUNUN.Kalu insap betul tak ape tapi kesalahan2 dan semberono2 yg membuat orang terhina dan mendapat khidmat terbusuk darinya mestila di akui dan meminta di bicarakan!!.

Kata2 yang menampakan SPRM takut nak memanggil Gani Patail untuk disoal sehingga KUNUN Gani Patail sendiri yang menyuruh SPRM memanggilnya.kakakakakakakakakakakah! kelakar dan lawak bodoh berlaku lagi.

SPRM janganla berterusan menghina hukum2 agama.

SPRM melawak2kan hukum kebenaran!

Semua surat terbuka bekas polis tak disiasat oleh SPRM yang mendakwa Gani Patail terlibat dlm penipuan pengakuan palsu mata lebam Anuar.

Macam2 kesla orang ni.Sadai malasla nak bersopan dengan orang yg diamanah ni khianat.Terlalu ramaila orang2 jahat dan tak ada tamaddun.Orang2 yang patut dihumbankan kegaung!!!!!.Kes yg gegar di parlimen tentang Tajudi Ramli.Gani datang SPRM nak clear semuanyala KUNUNNNN!!! ajakla Mahathir sekali.Satu Malaysia!!!!!!!busuk.

No comments:

Post a Comment