Friday, November 19, 2010

Ketua Pengarang akhbar yang buat MALAYA dan Melayu belum merdeka.

Berita Harian dimuka depan tajuk utama,'P.Janapala saman PKR.Bekas Timbalan Setiausaha Agong PKR P.Janapala menyaman Parti Keadilan Raayat kerana tak membenarkan dia bertanding atas alasan bahawa dia bukan lagi ahli parti itu.Itu semua orang politik dan peminat politik tahu.

Persoalannya yang membuat aku nak termuntah ialah siapa P.Janapala bagi berita harian ni?.Kakakakakakakakah.Hebat sangat ke berita tentang dia nak saman Keadilan ni.Kononya alasan bodo ketua pengarang kalau ditanya anak buahnya tentu jawapannya ,'itulah nilai sebuah berita.kakakakakakah.

Jangan nak kelentong sama Sadai la.Tak ada nilai berita langsung!!!.Nilainya adalah sebagai pembodek dan akan dipertimbang bila bersara nanti diberi jawatan2 penting dalam syarikat besar kroni2 mereka.

Kakakakakh.Anak2 pun merasa bangga dan terposona nanti bila bapa mereka berjawatan besar dan bergaji besar!!!!!

.Kakakakakah.Sampai bila pun MELAYA dan melayu tak akan merdeka dalam ertikata yang sebenarnya,kecuali orang seperti ni dikasi seperti SADAI kasi kambing.Kakakakakakah.

Hai pejuang2 marilah kita sama2 hapuskan virus2 ini yang akan merebak mewariskan baka-baka mereka.Gunakan akar kayu tuba yang orang2 Sadai menuba ikan.Kakakakakakah

No comments:

Post a Comment