Tuesday, November 23, 2010

RM 111 juta pada Rosmah,jangan hipokrit!

Perdana Menteri Malaysia berkata Jabatan Perdana Menteri membayar Rm16 juta kepada 7 syarikat perunding yang mengendalikan 12 makmal Bidang Keutamaan Ekonomi Negara(NKEA) Bayaran ini lebih rendah jika dibandingkan bayaran yang di buat oleh United Kingdom,Perancis,Amerika Syarikat.

Yala YB PM kalau dibandingkan dengan negara2 gergasi tu apa faedahnya!.Bukan Sadai menentang semua perkara yang dibuat kerajaan tapi cara belanja tu biarlah betul.Semuanya nak menolong negara dan raayat.Tapi belum tentu cara yang mewah itu berhasil, duit raayat dan berbelas2 juta habis.

Rasanya bila disebut berbelanja berbelas juta tu macam sebut berbelas2 ringgit saja. Ingat raayat yang bergaji kecil ni YB PM.Ingat juga orang2 yang mendapat kontrek yang kecil2 ni. Satu kontrek 100 ribu pun senyum sumbeng..Inikan duit 16 juta boleh dimakan oleh berapa ramai raayat tu.

RM 77 juta untuk APCO tu masih on lagi ka? Adoi2 pedih.Nak pergi berburu rimau pun takut sebab hati tak tenteram.Nanti kena ngap!!!!!! naya.KahkahkaHKAHKAH. Yang RM 111 juta untuk permata tu apa hal sebenarnya? Jangan hepokrit!

No comments:

Post a Comment