Friday, November 19, 2010

Media perdana otak macam otak udang!!Zaid Ibrahim ingat tu.

Zaid Ibrahim sekejap nak keluar dan dah hantar surat letak jawatan dan ahli PKR.16 dic ni tarih keluar.16 dec pulak kenapa lambat sangat?.Dia kata saja sebab Anwar Ibrahim suka 16 Nov.Kelakar macam budak2.Jangan suka sangat dengan orang media perdana ni nanti makan diri.Masa Zaid Ibrahim bertanding diKuala Selangor baru2 ni media perdana menyiarkan gambar Zaid tengah tonggang botol arak.Mahathir M kata Zaid ada beberapa ekor kuda.Ini semua nak membayangkan bahawa peribadi Zaid Ibrahim dipertikaikan mereka.Sekarang ni Zaid diusung dan dijungjung bagai nak gila.

Sadai tahu Zaid Ibrahim sedar semua ni tapi saja buat2 bodo.Sebelum tu kata nak tubuh parti baru,sekarang tak nak pulak.Tak nak juga masuk Pas sebab parti Pas besar sangat.

Saya ada cadangan untuk Dato' pergi bercutila ditempat2 yang boleh menenangkan fikiran dan jiwa,jangan pergi ditempat yang merapu(tempat tonggang2). Fikir dalam2,renung dalam2 mintala pertolongan pada yang menjadikan kita.Tenang2 jangan golojoh seperti media2 perdana tu.Tokey media perdana tu semuanya Dato' kenal kan?Siapa mereka kan?Cara mereka bekerjakan? Adaka mereka cita2 dan harapan untuk melihat negara berjaya dengan hebat?.Tenang Dato'.Mereka tu hanya membodek dan mengikut arahan saja.TAK ADA MARUAH!!!!.

No comments:

Post a Comment