Tuesday, November 2, 2010

Tukar tiub mau buru harimau sama......

Selepas perbincangan dengan Setiausaha Negara Amerika Hellary Clinton,Menteri Luar Dato'Sri Anifah Aman berikrar,sekali lagi berikrar!!! bahawa Dato'Sri Anwar Ibrahim akan mendapat perbicaraan yang adil berhubung dakwaan liwat keatasnya. Boleh masuk akal ke dengan ikrar itu.Menteri Luar juga pernah disaman kerana didakwa berbohong semasa lawatannya ke Amerika dulu.Apakah jenis semacam ini bolek kita orang2 yang sama taraf denganSadai boleh percaya atau dengan berkerut2 kening kita memikirkannya.Petua orang2 Sadai kalau nak berburu harimau fikiran mesti tenang jangan fikir yang lain selain amat ingat pada pemburuan harimau saja bukan yang lain.Terutama jangan percaya pada pengumuman sepertinya ini.Saya kira begitu jugala dengan pengumuman projek2 juta-juta diGalas dan diBatu Sapi.Pada orang-orang Asal di Galas dan Batu Sapi kalu bee enD bagi duit masuk saja poket dan ambik mikropon cakap sama tv123 astro Awani tv9 bahawa saya kan menyokong bee enD hingga keakhir hayat tapiiiii bila mengundi pangkah Pas diGALAS dan PKR diBatu Sapi.Sesiapa masih memikir tentang hanya satu kaum saja biarkan dia,mereka adalah golongan2 orang yang berfikir seperti PERKASA Ibrahim Ali tu.AAAA cakap pasal saudara Ibrahim Ali mana dia pegi ha.Marilah senang2 datang jumpe Sadai kitak pegi Menyumpet harimau.Memang kerja saya SADAI menyumet harimau buktinya tengoklah blog saya disebelah kanan ada gambar gigi rahang rimau.Saya juga jemput sekali Dato'Sri Najib dan DatinSri pergi berburu harimau dengan sekali nak jugak ikut walaupun saya dah nasihatkan dia iaitu saudara Tukar Tiub.hahahahahah.

No comments:

Post a Comment