Wednesday, December 1, 2010

Bendahari UMNO selangor gaji 5.1 juta setahun.BANGKIT LA !!!

Gaji CEO Syabas 425 ribu sebulan,5.1 juta setahun, fuhhhhh.

Begitulah beruntung harga pegswastaan.Begitulah bahlolnya kumpulan baju hitam yg nak berarak sama pada5hb ni.

Begitulah kita semua di bahlolkan oleh orang yg mengswastakan apa2 yg menjadi hak kerajaan unt memberi khidmat pada raayat.

Hhhh! Air,jalanraya,api, ini menjadi kewajipan pada pemerintah.Aduh!!! betapa tertipunya kita dengan ucapan2 BESAR konon. KLCC,KLIA dan segala jubo beruang yg besar2.Segala semua ni sebenarnya mereka merangcang untuk mentekedarah negara yg bernama semenanjung emas.

Wahai yg tertipu marilah kita sama2 menyokong Tan Sri Abdul Khalid berarak beramai2 pada 5hb ni iaitu hari ahad di masjid Negara pada jam 12.30 dan bertolak beramai2 ke Istana Negara.

Syabas la SYABAS kerana berjaya membayar gaji sendiri kepada bos awak sebanyak 5.1 juta setahun.Ini ka kata nak bagi servis air yg baik wahai BENDAHARI UMNO SELANGOR!.

Pikirlah raayat selangor,raayat malaysia dan dunia. Orang2 seperti ini sepatutnya di adili dan di beri hukuman yg setimpal.Kerajaan PR dah bagi air percuma seisi rumah di selangor dengan belanja 11 juta dia orang nak naik lagi tarif air.Jangan buat2 pekak badakla kerajaan perseketuan!

Menteri apa kenama tu yg selalu sebuk nak merealisasikan projek Adnan Yaacob dan Krir Toyo dan kerajaan persekutuan tu.Marila kita hantar dia orang ni balik bela cucu kat kampung pada pilihanraya akan datang!!!!kahkahkah.

Jangan ingat orang2 sadai tak boleh merobah keputusan pilihanraya! Tak percaya tanya DUN Galas.

Sudahla, cukupla. Yang media Perdana beria2 sangat tu apa pasal.Kita orang semua dah tahu awak bodoh bahlol,tak payah nak bagi tahu lagi. Para pembaca berita cari kerja lain la. banyak lagi kerja. Atau balik tanam kacang kat kampong lagi bagus.Boleh kawan ngan Sadai.Kahkahkah

No comments:

Post a Comment