Monday, December 6, 2010

President Persatuan facebook Perlis?kahkahkahkah.

Sebenarnya Sadai seorang yang serius dan agak garang dengan anak2.Selalu termenung, bersendirian dan di anggap oleh saudara-mara sebagai orang yang anti sosial.

Kalau ada jemputan kawin ka jarang Sadai pergi dan selalu di mata orang2 Sadai di lihatnya Sadai Selalu bersendirian dan susah mau senyum.

Kanak2 apatah lagi pandang Sadai macam pandang harimau. Kadang2 Sadai panggil mereka, lari lintang pukang seolah2 Sadai di lihat seperti harimau yang maau makan orang.Sedangkan Sadai mau beri gula2 pada mereka. Sedih tauuuu.

Mentang2la Sadai ni penangkap harimau.

Tapiiii! hari ini seluruh kampung di kejutkan dengan tingkahlaku Sadai yang luar biasa.

Dari pagi sampai saat ini Sadai tak henti-henti ketawa sehingga terguling2 di halaman rumah.Semua orang kampung berkompul dan melihat peristiwa ini
dan menganggapnya satu peristiwa yang amat luarbiasa.Ada yg berbisik2,mungkin menuduh Sadai sudah gila

.Sadai sebenarnya tidak gila!!!!

Sadai sebenar gelihati tidak terhingga dengan telatah sorang raayat jelata' kuturanan Shahidan kasim perlis' yang mengaku dia sebagai President Persatuan Fecebook Perlis. kah kah kah kah kah kah kah hka kah hak kah kah!

Bila dan siapa lantik dia sebagai President persatuan fecebook perlis?

Ingat fecebook tu BAPAK! dia yang punya atau Sahidan Kasim yang punya.Kononnya dalam satu kenyataan Shahidan mencadangkan kepada kerajaan malaysia supaya mengharamkan facebook di malaysia kerana mengkritik dan mengutuk para pemimpin kah kahkahkAkahkahkahkahakahakahakahak!.

SHAHIDAN DAHLA TU sabar2lah,bawak bertenangla.duduk diam2 la kau dah berpuloh2 kali cium tangan PM.Dah PM dah faham dah.

Harap2 jangan ada lagi raayat Perlis melahirkan seorang yang seperti Presiden persatuan facebook perlis tu,kahkahkahkahkah!!!!!!tolong woiiii tak boleh berenti tergelak.Kepala bana betul.!!!!!!

1 comment:

  1. Gua suka benor tengok sadai terguling-guleng ketawa....kehkehkeh....!!!!

    ReplyDelete