Tuesday, December 28, 2010

Mohd Khusrin yang sprt Menteri nikah kawin Dlm Flm Musang Berjanggut.

Mohammad Khusrin yang tak dihormati,setelah awak membuat perangai tak senonoh diJAWI dan memalukan orang2 melayu yang beragamaIslam dan keseluruhan Islam.Kau bertindak sesuka hati mengikut nafsu berahi para politikus yang rakus dan bernafsu yang tampa had. Kini kau dilantik oleh ketua setiusaha Negara(atas nama saja) tampa merujuk kepada kerajaan negeri dan terus kononnya mendapat persetujuan Sultan Selangor.

Siapakah yang memberi nasihat kepada Sultan Selangor?Mengikut undang2 ke lantikan Khusrin yang hidupnya sanggup menjadi tunggangan ini?.

Atas dasar apa bekas seorang Ketua Pengarah Jawi di naik pangkat sebagai Ketua Setiausaha kerajaan negeri.Buta ke?.Tak sedar2 lagi ke dah berapa tahun kerajaan negeri diperentah oleh PR bukan BN.

Masih lagi kedengaran Kerajaan negeri di panggil pembangkang dan meyoduk si Khusrin yang boleh ditunggang seperti menteri nikah kawin dalan filem Musang Berjanggut?kah kah kah kahkahkah.Sudahla tu sudahhhh! laaaaa. Jangan lagi buat perkara yang pelik2 nanti orang yang selama ni sokong kau lari lintang pukang! Adoi!!!!!. Kenapa jadi macam ni,macam zaman batu saja.Alaaahaiii.Kenapala bengap sangat oiiiiii.

No comments:

Post a Comment