Friday, December 24, 2010

Jangan menuduh Islam Syiah tu sesat.

Kata2 yang bebal lagi menyesatkan dari penolong pengarah Jais, kononnya ajaran Islam yang berfahaman Syiah adalah sesat.

Wow hebat sungguh kata2 tu SESAT.Saudara tolonglah jangan sebarang cakap.Cakap siang pandang2,cakap malam dengar2, kalau setakat misai saudara yang kontot tu janganla nak menuduh Syiah sesat.

Kenal ka saudara dengan ajaran Islam Syiah.Islam Syiah adalah Islam.Islam sunni adalah Islam.Sunni dan Syiah adalah fahaman2 dari satu kumpulan.

Janganlah mengeluarkan ayat2 mengatakan Syiah sesat. Syiah bukan agama,syiah adalah kumpulan.Cuba bezakan.Kalau tak tahu nak mengunakan bahasa yang betul jangan mengaku saudara ber KETUANAN melayu.

Saudara termasuk orang2 yang meloyakan.Sadai selalu di tipu
oleh orang2 melayu yang mengaku ber Islam kan sunni ni bila mereka mau beli petai.

Sadai masih ingat bagaimana Hassan Nasrullah dari Lubnan melawan dan berperang dengan Yahudi laknatullah dan Yahudi lari lintang pukang kalah perang.Dia berfahaman dan berkumpulan Islam Syiah.

Sementara negara2 arab yang mengelarkan mereka Islam Sunni penakut dengan Yahudi Israil dan bersekonkol dengan Amerika percacai Yahudi tu. Timbang2kan,lambung2kan! ka kah kah kah.lIHATLA TENGOKLA BILA ULAMA2 DARI SUNNI DAN SYIAH BERTEMU MEREKA SALING HORMAT MENGHORMATI ANTARA SATU SAMA LAIN.Saudara sorang yang cuba merosakkan segala2nya.

No comments:

Post a Comment