Thursday, December 30, 2010

Katak2 yg menyalak bukan anjing!

Kalau Gobalakrishnan ahli parlimen Padang Serai nak keluar dari PKR keluar sajala.Tak usahla tiru yang dah keluar dulu tu.Zul Nordin,Zaid Ibrahim dan beberapa lagi katak2 yang lain termasuk yang mulut sama2 serupa iaitu Zahrin dari Bayan Lepas.

Mungkin tunggu pilihanraya kecil Tenang agaknya.

Menyalak tak tentuhala.Adakah patut Annuar Ibrahim yang tutup kuil di bukit gasing.kahkahkahkah!.

Salakan anjing pun ada sebab,mungkin dia nampak setan agaknya.Kalau nak sama2 pakat nak jahanamkan Anuar pun pikirla cara yang berbeza2 jangan satu cara saja .

Lepas ini di jamin utusan akan menjadikan anak angkat mereka.Tiap2 hari dalam masa 2 minggu akan keluar tiap2 hari Gobala akan mengutuk Annuar.

Gobala! dah pilih parti mana,parti yang banyak duit ke parti KITA Zaid Ibrahim?.Atau parti Samy Veloo yang awak kutuk siang malam dulu tu.

Dulu Sadai masih terngiang2 kutukan awak terhadap BN,"hancur2,hancur2 BN.Kalau awak tak dilantik sebagai naib presiden janganla nak sama2 Zahrin Bayan Lepas semenyalak.

Ramai lagi saudara dari kaum India yang tak dilantik tak bising pasal kuil bukit gasing pun.Dengar khabar salah sorang pemegang amanah kuil Bukit Gasing tu adalah isteri tua Samy Veloo.

Gobala pergi keluar dari PKRla senang sikit.Menyalak bersama katak2 yg lain.Eh! katak boleh menyalak ke bukan anjing saja?kahkahkahkah!Zul Nordin dah jadi penulis yg hebat sekarang di Mingguan Malaysia,sekali tulis dua muka surat semata2 kutuk Annuar.

Ish3 dah bebelas2 tahun utusan kerja kutuk dan fitnah Annuar tapi tak lut2 juga.Kahkahkah!kasihan katak menyalak.Dah menyalahi tabie katak.Mungkin persidangan katak2 seluruh dunia akan membuat keputusan tidak akan menerima katak2 songsang yang di pengurusikan oleh Zahrin dari Bayan Lepas.

Standart biasa bila keluar PKR jadi ahli Bebasla,kononnnn! Boleh jolokla sarang tebuan raayat ramai nanti kau baru tahu pilihanraya akan datang.

Kushrin pun akan sama2 sain dan sama jadi barua si anu.....tu. Jadilah bodoh sebelum kau orang semua akan di humbankan kedalam........longkang.kahkahkahkah.

Kusrin yang pernah jadi setiausaha sulit Mohd Taib boleh jadi Pengarah Jais,pelik lagi ajaib.Dia orang ni dalam hal2 agama ni wayang saja.

'Kepentingan yang amat bodoh' pernah sadai ucapkan di persidangan orang2 Asli Bumi di seluruh dunia.Kahkahkahkah.Dahla tu Sadai nak pergi panjat petai nak cari duit bayar yuran sekolah anak2.Pergi dulu....

No comments:

Post a Comment